The Digital Transformation Company

Digitális gondolkodás

A digitális nem egy platform, nem egy csatorna. A digitális egy gondolkodásmód, amely nem csak új lehetőségek millióit indukálta márkamenedzserek és vállakozók számára, hanem alapjaiban értelmezte újra a marketing és a márkaépítés pilléreit. A digitális transzformáció - még pontosabban a marketing transzformáció - vált a marketing új iskolájává.

Micro Moment Marketing

“Minden amit egy márka építéséért teszünk, a fogyasztó vásárlási útjának (customer journey) feltérképezésén alapul.”

A targetálás és a fogyasztó viselkedésének megértése új szintre emelkedett. Nem küldünk többé szegmentált üzeneteket, hanem minden egyes vásárlót egyénileg célzunk meg. Nem csak bizonyos pillanatokra (például First Moment of Truth) koncentrálunk, hanem minden egyes mikro-momentumban ott vagyunk, amelyben a fogyasztó kapcsolatba kerülhet a márkával. Minél jobban feltérképezzük ezt az utat, annál jobb szolgáltatásra vagyunk képesek.

Az adat véleményt győz

Ahhoz, hogy a legjobbak legyünk, nem elég csak megérteni ezeket a folyamatokat. Rengeteg adatra van szükségünk, amelyeket nem csak összegyűjteni, hanem elemezni, rendszerezni, szűrni, interpretálni kell. E nélkül a ma döntései az aktualitások helyett kizárólag megérzéseinken és múltbéli tapasztalatainkon alapulnának. És ezek nem a jövőbe mutatnak. Ahogyan a Google is tartja:“Data still beats opinion”.


A reklámra költött pénz felét

elvesztegetem
a gond az, hogy nem tudom,
melyik felét
John Wannamaker

Minden márkamenedzser/vállalkozó ismeri ezt az idézetet, és feltehetően küzdött ezzel a dilemmával a közelmúltban. Jó hír, hogy egyre közelebb és közelebb kerülünk ahhoz, hogy költéseink 100%-a fölött kontrollt gyakoroljunk. Az attribúciós modellezést használva képesek vagyunk értéket rendelni az ügyféllel való érintkezés minden egyes pontjához. Akkor is, ha offline, vagy épp eszközt vált. Egyelőre még nem tudunk mindent mérni, de nagyon elszántan törekszünk rá!

John Wannamaker

Kreativitás és storytelling - Nem elég!

A kreativitás és a storytelling sosem válnak divatjamúlttá, mindig is a marketing központi elemeit fogják képezni. Azonban a kreatív koncepciók megszületése teljes átalakuláson megy keresztül. Az 1950-es évek óta ezek megalkotása az art directorok és a szövegírók kizárólagossága volt, de ez ma már kevés. Kreatív technológusokra, adattudósokra (elemzőkre), PPC és marketing automatizációs szakértőkre van szükség, és a lista nem ér itt véget! Minden tudásra szükségünk van a legjobb kreatívok / kampányok megalkotásához.

A tartalom a király,

a reklám még mindig a királynő.

A kampányötletek, koncepciók a kreatív transzformációi a márkaüzenetnek, amelyet közvetíteni szeretnénk. A reklám még mindig nem ment ki a divatból, ahogyan azt is tudjuk, hogy a tartalommarketing sem új már, de a hangsúlyok egyre jobban ez utóbbi irányába tolódnak el. Ennek oka, hogy az emberek egyre többet várnak el a márkáktól. Szórakoztassanak. Tanítsanak. Informáljanak. És leginkább tegyék mindezt egyszerre.

Hiszünk benne, hogy napjaink vállakozásainak és márkáinak rá kell lépniük a digitális transzformáció útjára, amely adatelemzéssel és az üzleti folyamatok megértésével vannak kikövezve. A DID-del már ezen az úton járunk.
Írj nekünk!

    BugTV
    Elitsat zrt.
    eSolution
    Popcode